04 November 2014

Design Design Design!


Pheww... banyaknya semak lalang kat sini. Nampak sangat lama tak menulis ye dak? Haha.. Actually, sekarang ni aku banyak membuat grafik design yang menyibukkan diri aku ni sebentar. Tu yang sedikit sebanyak membantutkan masa aku untuk menulis di ruangan blog ni.

Seperti yang telah beritahu, sekarang ni aku sedang giat nak naikkan page terbaru aku di Facebook iaitu The K ArtStudio.

Yup... design-design tampak simple dan biasa sahaja. Nak buat macam mana, aku pun sedang dalam proses belajar untuk master dalam bidang ni.

Dan secara tidak langsung, aku juga kini sedang giat marketkan design-design aku di pesada industri T-Shirt dan sebagainya. Dan juga buat banner, header, gambar produk dan sebagainya untuk blogger.

Kalau korang inginkan servis design untuk gambar atau header untuk blog korang, haa... silalah hubungi aku ye.. boleh PM di Facebook atau email ke kufazuke@gmail.com

harga... berpatutan. Boleh nego takde masalah... hehehe... kalau nak tengok design-design, bolehlah ke The K ArtStudio ye....



No comments:

Let's Interact!

me>