10 September 2014

MY SANDWICH: The Guilty King.


Pagi ni aku rasa selera nak breakfast lain macam pulak la kan. So, hari ni aku nak buat kelainan sikit dalam breakfast aku. Asyik-asyik nasi lemak, roti canai je.. so sekali-sekala nak rasa juadah lain pulak. So ini adalah hasil ciptaan aku. Iaitu, The Guilty King.

Susunan lapisan adalah seperti berikut:

- Roti Whole Grain
- Sapuan Tuna
- Sekeping Chicken Meatloaf
- Sekeping Cheese
- Sekeping Chicken Meatloaf
- Sapuan Tuna
- Roti Whole Grain

Kenapa aku namakan "Guilty" (bersalah)?
- Sebab aku sengaja tak letak salad. Hahaha.

Hidangan ni sangat sedap dan lagi kick kalau minum fresh orange lepas tu.
Sememangnya menyegarkan diri ini untuk kick start hari anda dengan baik!
Cubalah.

Like The Kufazuke Show di Facebook!

No comments:

Let's Interact!

me>