23 September 2014

MY SANDWICH: The Garden Sandwich & The Green Dog

Pada hari ni aku decide makan breakfast yang light tapi kenyang sampai tengahari. Haha. Aku tak kuar lunch pun hari ni. So... ada 2 hidangan untuk breakfast aku kali ni iaitu:

The Garden Sandwich dan The Green Dog.

Pelik kan sebab apa dua-duanya pun bertemakan kehijauan. Yup.. ini adalah kerana kali ni aku utamakan flavour dan taste sayur. Which in the case the lettuce.

The Garden Sandwich.



Layer mengikut turutan:

- Wheat bread
- Mayonnaise
- Chicken Meatloaf
- Lettuce
- Mayonnaise
- Wheat bread

Seriously korang kena cuba. Ia tampak simple tapi rasa dia sungguh fresh!



Hidangan kedua aku untuk pagi tadi adalah:

The Green Dog.


Layer mengikut turutan:

- Hotdog bread
- Mayonnaise & Chilli sauce
- Hotdog wrap in lettuce
- a lil bit more mayonnaise.

Aku malas nak cakap lebih tapi kalau korang cuba, sure akan rasa the bomb. Terbaik!


2 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

salams pagi rabu :)kak mieja dtg menjenguk ...

KUFAZ said...

salams kak.... sy pun udah jenguk blog akak.. comel anak bulus itu. :)

Let's Interact!

me>