23 April 2014

Time To Reorganize And Re-Energize...


Ok. Bagi pembaca-pembaca blog ini, saya dengan tulus ikhlas ingin berterima kasih kepada anda semua kerana menjadikan blog ini sebagai salah satu tempat "lepak" anda di samping baca info-info dan bahan yang saya sediakan di sini.

Saya ingin meminta maaf kerana jarang post entry sejak akhir-akhir ini kerana baru di jadikan salah seorang admin untuk page penyokong kelab kesayangan saya iaitu Chelsea di Facebook. Jadi ia mungkin mengambil masa sedikit dalam ingin mengatur kembali jadual posting supaya semua projek berjalan lancar. The good side of it is that, saya kini mempunyai channel yang betul dalam posting bahan-bahan dan artikel mengenai Chelsea yang betul. Selain daripada post di sini yang barangkali akan membuat orang-orang lain khasnya yang bukan penyokong Chelsea meluat membaca entry-entry sebegitu, saya akan postkan entry-entry sebegitu di sana.

So, jika anda juga seorang penyokong Chelsea, mohon support page Chelsea Malaysia Football Club sekali ye. Kalau nampak post tu panjang berjela-jela tu, haa tu saya la tu yg tulis. Haha.

So, jangan risau, blog ini still ada di sini dan bila dah stabil sikit, posting di sini akan berjalan seperti biasa. Hehe...

Terima kasih.

No comments:

Let's Interact!

me>