10 February 2014

TKS#5 Hiking Trip Bukit Tabur

JOM SAKSIKAN VIDEO PENDAKIAN INI! (KLIK)

Yeah... hai semua. Wow. Baru-baru ni aku dan isteri serta adik aku bersama rakannya panjat Bukit Tabur yang terletak di Hulu Kelang. Pergh.. memang terbaiklah. Sebelum naik tu, aku pernah terdengar yang bukit ni agak mencabar sebab banyak batu-batu serta tebing-tebing yang curam. Bukan setakat tu saja, banyak jugak kes yang aku dengar, hiker yang terjatuh la, cedera dan tak kurang juga ada kes kematian yang terjadi.

Walaubagaimana pun, perkara-perkara sebegini tidak mematahkan semangat kami untuk daki bukit itu dan menikmati keindahan alam semula jadi yang cukup permai di atas sana. Dan maybe akan ada lagi trip-trip sebegini yang akan aku buat di masa hadapan. So, kepada anda di luar sana yang nak tengok trip kami di Bukit Tabur, boleh lihatnya di channel The Kufazuke Show Vlog (TKSV) di Youtube dan SUBSCRIBE channel tersebut ye.

Dan dah alang-alang, LIKE sekali page The Kufazuke Show di Facebook, ya! Terima kasih!

Jom.. KLIK SINI untuk melihat video tersebut!

No comments:

Let's Interact!

me>