07 January 2014

TKS Episode 2: Pulau Pangkor Backpacking

Episode 2: Backpacking Trip Pulau Pangkor

Bagi orang yang suka berlibur dan sukakan aktiviti outdoor, aku tak akan lepaskan peluang jika berkesempatan untuk menjalani aktiviti-aktiviti sebegitu. Dan yang paling latest aku lakukan adalah backpacking bersama wife aku di Pulau Pangkor. Seronok woo...

Walaupun perjalanan itu cover 10km, tetapi keindahan dan pengalaman berjalan kaki dari Pantai Pasir Bogak ke Kilang Sate Ikan Hai Seng Hin di Sungai Pinang Kechil itu amat-amat berharga buat aku. Nak-nak ini juga merupakan pengalaman pertama wife ber-backpacking. Dah lama pulak rasanya tidak lakukan perjalanan yang buat aku rasa sangat-sangat berpeluh dan penat di limpahi cahaya mentari yang sangat terik dan jugak perjalanan berbukit-bukit yang menguji ketahanan kaki ku berjalan bersandangkan beg yang sangat berat di belakang. Haha..

Untuk melihat video sila klik DI SINI.

Apa pun, aku harap korang enjoy menonton video ini dan di harap korang juga sudi SUBSCRIBE channel The Kufazuke Show di Youtube ye! Pelbagai video menarik yang lain akan di postkan lagi. So, just stay tune ok!

Oh ye... lagi satu, layout design untuk website ini juga telah di ubah dan aku harap korang semua sukakannya.

No comments:

Let's Interact!

me>