09 January 2014

Nandos "Just Say Lah!": Thank you Nandos.


Haha.. Sungguh aku tak sangka sebenarnya bila Isnin lepas dapat call daripada Nandos yang mengatakan aku memenangi sesuatu. Ye la kan, aku ni kadang-kadang skeptical juga orangnya. Tak nak kena tipu dengan scam dan pelbagai jenayah penipuan yang lain. Sedangkan tele-marketer call nak promo barang mereka pun aku seakan tidak suka, lagi-lagi dengan kes-kes penipuan yang semakin berleluasa ni, memang bertambah skeptical la aku time jawab phone tu.

Tapi selepas orang yang telefon aku tu remind kat aku tentang satu peraduan ni, baru aku tersedar. A'ah la... aku memang pernah join satu peraduan ni yang aku ternampak pada salah satu advert kat blog seorang penulis yang biasa aku baca. Peraduan tu dinamakan Nandos "Just Say Lah!" di mana kita hanya perlu letak caption atau quotes mengenai sesuatu yang kita ingin luahkan sejujurnya. Haha.

Kalau nak diikutkan dengan sejarah aku masuk pertandingan atau peraduan, memang statistiknya tidak memihak pada aku. Tangan tak berapa nak bertuah kot. Tapi entah kenapa peraduan ni aku boleh dapat habuan pulak. Walhal sekadar cuba-cuba je.

So, apa yang aku letak sebagai quote jujur aku? Aku tulis:

"The truth is I'm still a boy eventhough my age is 29. So honey, please let me play my PS3"

Tak sangka pulak quotes ni boleh dapat pulak cenderahati daripada Nandos. Haha. Diorang bagi aku 4 helai T-Shirt dengan quotes aku ni di printkan serta stu voucher makan percuma. Well, thanks Nandos nanti kalau ada peraduan lagi, aku try masuk lagi ok? Tapi kalau boleh lepas ni bagi la TV Plasma 50" atau kereta Mustang ke sebagai pulak kan. Baru lagi syok! Haha..

Kalau korang nak try peraduan ni, KLIK DI SINI.



2 comments:

HiDDeN pRecIoUs said...

aloh syg tu...belagak...aloh

KUFAZ said...

iikk... hehehe.. sekali skale..

Let's Interact!

me>