27 December 2013

Stupid.. Just Plain Stupid.


Aku browse and surf la serata facebook ini untuk melihat post-post menarik dan akhirnya aku terpegun melihat salah satu komen di dalam video di satu page ni. Video tu berkisarkan tentang budak comel Korea yang menyanyi. Comel memang comel. Tetapi komen tu lagi 'comel' kot. Dia kata:

"Comel... memang comel. Walau tak macam saya sangat tapi boleh lah bergandingan sebab saya tahu saya ada mix korea sikit".

- Haishh.. Ko tu, muka dah la muka orang kampung. Muka melayu pure punya. Nama ko sendiri boleh dikatakan seangkatan nama-nama kampung yang lama. Gambar ko pulak gambar bersama mak bapak ko. Mak bapak ko muka pun melayu pure. Dasar fanatik Kpop yang takde identiti.

Aku face palm di hari jumaat terakhir tahun 2013 ini.

No comments:

Let's Interact!

me>