10 July 2013

Salam Ramadhan al Mubarak!


Ye.. Ramadhan datang lagi. Dan aku rasa sangat best.

Di kesempatan ini aku ingin menyusun 10 jari meminta ampun dan maaf sekiranya terdapat salah aku terhadap korang, pembaca yang aku sanjungi sekalian sepanjang aku menulis di channel The Kufazuke Show ini. Ye la kan, aku tak tahu. Kadang-kadang mesti ada yang tak senang dengan apa aku tulis. Atau tersinggung dalam apa jua bentuk sekalipun. Maafkanlah aku.

Aku juga manusia biasa yang tidak lari daripada membuat kesalahan dan sempena bulan yang mulia ini, aku harap kita semua dapat melupakan yang keruh dan ambil yang jernih hendaknya. Marilah sama-sama kita maximize-kan bulan ini dengan amal-amal yang akan dibalas berganda-ganda dan semoga kita semua dapat merasai limpah rahmat-Nya.

Jom kita puasa! Dan jangan lupa solat terawih ok?


Salam Ramadhan,

The Kufazuke Show.

No comments:

Let's Interact!

me>