26 December 2012

The Kufazuke Show Top Movie Picks of 2012!

2012 hampir melabuhkan tirainya tak lama lagi. And as a movie lover, aku banyak jugak tengok movie di wayang dan juga menerusi DVD cetak rompak. Haha. Aku jujur je beb. Tak nak jadik hipokrit.
So, dalam banyak-banyak movie yang aku tengok dalam tahun ni, bleh dikatakan banyak juga nak aku pilih, tapi aku pick yang paling top untuk ditonton mengikut genre masing-masing. Aku harap adanya lagi cerita-cerita macam ni pada masa akan datang.


note: Sila klik pada nama movie untuk dapatkan info, sinopsis dan juga trailer.



Horror / Action:

1. The Dark Knight Rises.
2. Resident Evil: Retribution.
3. Sam
4. God Bless America
5. Looper.
6. In Time.
7. The Avengers.
8. Ghost Rider: Spirit Of Vengeance.
9. Wrath Of The Titans.
10. Journey 2: The Mysterious Island.





Romantic / Comedy:

1. That's My Boy.
2. This Means War.
3. Ted.
4. Adnan Sempit 2.
5. Untuk Tiga Hari.


(Hehe. Sorry. Aku cuma boleh listkan 5 je movie untuk genre romantik dan comedy. Takde idea sangat nak listkan. Huhu.)

Aku tengok, banyak movie-movie baru akan keluar tahun depan dan ia semua tampak sangat best serta boombastic. Antara movie yang aku tunggu-tunggu adalah "The Man Of Steel". Mesti best punya. Director Trilogy Batman, Christopher Nolan akan jadi producer untuk filem Superman pulak. Wow!

p/s: Bagi peminat Twillight, sorry filem tu tak tersenarai... huhu... And probably, korang mesti suka filem "Warm Bodies" yang akan keluar tahun depan jugak. Hihi.

Let's Interact!

me>