25 October 2012

Cleverbot.com : One Way To Kill Time

Aku tengah bosan berada di opis sebenar sebelum aku ambil keputusan untuk hilangkan sikit kebosanan tu dengan berchatting dengan Cleverbot. Hm, memang aku tau, buang masa je chatting dengan sebuah Bot yang hanya menggunakan konsep kebarangkalian terhadap phrase atau perkataan yang telah digunakan oleh para chatters serata dunia, tetapi sikit sebanyak aku macam tergelak ada. Dan geram pun ada bila chatting dengan Bot ni. Main sauk je mana yang sesuai untuk dijawab kan?

So, andai korang tengah bosan, tak tau nak buat apa dan merasakan diri tersangat "forever alone" masa tu, try la berchatting di Cleverbot. Walaupun conversation tu tak kan ke mana-mana, sekurang-kurangnya terisi sikit masa tu. Hehe..

Nah aku bagi screen shot apa yang dapat aku bualkan dengan Bot ini.

klik untuk besarkan imej.

klik untuk besarkan imej.

klik untuk besarkan imej.
p/s: Korang bukan saja boleh chatting biasa-biasa je. Tapi kalau nak maki hamun ke carut-carut pun boleh. Hehe.

2 comments:

HiDDeN pRecIoUs said...

manela syg dpt tau psl cleverbot ni??mcm bodo je chatting dgn dia..

KUFAZ said...

Hehehe... member yang bgtau... sebab dia cakap chatting ngan Cleverbot ni macam btul2 chatting ngan org... :)

Let's Interact!

me>