30 June 2012

Terbakor! : Another Comrade Detected!


Di sini aku ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada pihak Terbakor! kerana sudi featurekan entry aku berjudul "Seks Melayu : Fenomena" di dalam blog mereka as Guest Blogger. Klik SINI untuk ke laman page entry aku tu.

Terima kasih kerana support penulisan kecil aku dan sebagai membalas jasa budi mereka, aku jadikkan blog mereka as one of this channel's comrade yang sama-sama berjuang dalam seni penulisan blog.

Oleh itu aku ingin mengajak anda sekalian lawati blog Terbakor! dan like mereka di fan page mereka juga ye. Terdapat pelbagai juadah minda yang disediakan di sana dan mereka sudah pastinya mengalu-alukan kedatangan anda semua.

Terima kasih, Terbakor! for the support.

Klik SINI (atau lagi senang, klik je kat banner mereka di panel sebelah kanan ni) untuk melawati blog mereka dan "like" fan page facebook mereka di SINI.

p/s: Bloggers United!

No comments:

Let's Interact!

me>