11 June 2012

Bukan Kosong: Another Comrade Detected!


Wow.. sedang-sedang aku tengah surfing through the internet, blog, traffic tagging aku terjumpa satu lagi blog yang letak/promote channel The Kufazuke Show ni dalam bloglist beliau... So, entry kali ni aku nak express my upmost gratitude kepada Bukan Kosong yang sudi meletakkan channel ni as their comrades too.

Aku dah lama ikuti blog Bukan Kosong ni dan dapati cara penyampaian blog itu sangat santai dan easy to read. Range entry blog itu rata-rata berkisarkan tentang kehidupan seharian, info terkini dan sebagainya, semuanya dalam style yang bersahaja dan simple.

So, luang-luangkan lah masa korang lawat blog Bukan Kosong ni ye...

Link: Bukan Kosong Blog

p/s: Thanks bro!

2 comments:

bukankosong said...

btw thanks Kusyah

blog aku more to personal isu & sharing is caring

tp blog ko lg best ngn idea & isu mcm2

KUFAZ said...

hahaha.. thanks bro... anyway, bloggers united, sama2 kita berjuang... yeah!

Let's Interact!

me>