25 June 2012

3D Drawing... The Beginning

Aku sebenarnya sangat-sangat meminati seni lukisan. Even semasa sekolah dulu, mata pelajaran yang paling aku minati adalah pendidikan seni, kemudian matematik. Sains jatuh ke tempat ketiga. Sebab bagi aku, sesuatu seni itu tiada batasan. It could be anyhting. Even dalam keadaan kosong atau plain, jika diolah maksudnya, ia akan menjadi suatu seni yang baik dan jitu.

Aku sekian lama telah meminati lukisan 3D ni. Kat mana-mana pun sekarang boleh dilihat hasil karya pelukis-pelukis handalan dalam menciptakan satu maya yang cantik serta mendalihkan pandangan logik pada mata. Ia ibarat mencipta sesuatu dalam sesuatu. Haha.. terlalu melankolik? It's okay, aku pun ada try jugak melukis hasil 3D aku sendiri.

Ia agak rough. Ia agak amatur tapi everything start from scratch kan? So, aku harap korang dalam tengok hasil keje lukisan simple aku ni. Sila komen ye... ini adalah permulaan. Harap-harap lepas ni aku akan berjaya lagi.

(Sila klik imej untuk besarkan nya)








p/s: haha.. "TKS" stands for "The Kufazuke Show"...

Let's Interact!

me>