23 April 2012

Golden Age Of Music : Grunge

Seperti yang korang boleh baca from previous entry aku yang dulu-dulu, boleh dikatakan aku ni sangat kagum dan agungkan muzik-muzik yang membawa arus culture yang baru dan sememangnya merindui agar zaman-zaman golden age of muzik kembali lagi pada masa sekarang ni. Baru lah kita semua dapat menikmati alunan muzik-muzik yang betul-betul vital dan berkualiti berbanding sampah-sampah yang kita dengar sekarang.
Ye, oleh sebab aku rindu gila zaman-zaman kegemilangan muzik, jom layan dengan aku lagu-lagu dari album-album yang terbaik. Dan untuk entry kali ni, aku utarakan muzik genre rock yang berculturekan grunge dulu. Enjoy!


Soundgarden : Down On The Upside (Full Album)


Pearl Jam : Ten (Full Album)


Dinosaur Jr : Farm (Full Album)


Stone Temple Pilots : Purple (Full Album)

Nirvana : Bleach (Full Album)

Orait... aku rasa cukup kot untuk buat masa sekarang... aku harap bagi peminat dan pengikut grunge dulu, korang dapat mengimbau kembali nostalgia korang dengar material-material ni lagi dan buka mata betapa kita sebenarnya telah lama disajikan dengan muzik-muzik sampah yang buat kita buta tentang seni yang sebenar dalam karya muzik.

p/s: jom dengar sampai muntah.. hehe

2 comments:

Unknown said...

gempak bro ...! erm ...follow sini :D singgah la ye ke blog ! ada makan-makan ..hahahhaha

KUFAZ said...

ye ye.. dah singgah dah.. nice blog by the way... sedap.. byk lauk2 kat sana.. :)

Let's Interact!

me>