22 March 2012

Black White Comic : Merging Into The Show


Kepada yang pernah jenguk atau follow, blog Black White Comic aku, di sini aku ingin mengumumkan bahawa, sekarang aku dalam proses merging blog tersebut dengan blog ini supaya lebih standardize.. dan kalau korang perasan, ada satu tab baru di atas iaitu "Comic"... so, bawah tab itu aku akan post entry-entry untuk komik black white comic ini dan juga komik-komik yang baru...

So, proses ini mungkin akan ambil masa untuk
habis siap... dan bila dan habis merging, blog Black White Comic aku akan ditutup selamanya. Semuanya akan ada di sini.

Dan untuk entry pertama bawah label ini, aku persembahankan 3 komik yang pernah ada di blog lama aku tu. Terima kasih.

FALLEN GIANT
Trust me.. even a giant can fall unexpected..



HOW TO GET A WOMAN'S HEART
There's no hope for dummies.. They can't even make it by book!



ANSWER
Sometimes, you just have to find it yourself...

No comments:

Let's Interact!

me>